lauantai 26. tammikuuta 2008

Maksullinen mies


Peniksenjatke
sanovat
Bemaristani.

Eivät huomaa,
että proteesi
toimii.

*

Kuvaasi minussa
rakastan
itseäni

ainoaa todellista
meitä rakastavaisia
minussa.

*

Jumalani,
anna minulle
nainen,
jotta voin
synteineni
kääntyä puoleesi.

*

Omaksi kuvakseen
Hän hänet loi.

Mitä ihmettä etsin?

Pettääkö peili?
Signeeraustako
edellytän?

*

Olen rakastunut
tähän tunteeseen.

Kun on näin,
tulee vain olla
ja pitää
yllä.

*

Vihdoin hän kertoi
rakastavansa minua.

Vapautti minut
rakastumisen
taakasta.

*

Anna minulle hetki
hengittää
nuoruutta hiuksissasi.

En pyydä muuta.

Muu minulla
on.

*

Havaittuani saavani
naisen kuin naisen

päätin kiinnostua miehistä.

Nyt ne nimittävät
minua homoksi.

Arvostelevat keskeneräistä
työtä.

*

Olen maksullinen mies.
Työnnän paperille
sepitteen
runkkareitten järjen seisoa
ja aistien paisua.

Paljonko tarjotaan?

*